Open to interpretation: Multiple intelligences teaching approaches in English for Specific Purposes
[Ανοικτοί στην Ερμηνεία: Η διδακτική προσέγγιση των τύπων πολλαπλής νοημοσύνης στην Αγγλική για Ειδικούς Σκοπούς]
Nataša BAKIĆ-MIRIĆ and Davronzhon ERKINOVICH GAIPOV

 

This paper analyses Multiple Intelligences Teaching Approach (MITA) in English for Specific Purposes (ESP) course in higher education. This holistic teaching method creates new ways of engaging students to achieve maximum performance in class and to leverage their knowledge. Authors discuss how this approach helps teachers to understand students’ intelligence and have a greater appreciation of their strengths, how it helps students to learn English for Specific Purposes in authentic learning situations and increase exam achievements. Reflecting on the five stages of Multiple Intelligences Teaching Approach, the authors state that this approach provides numerous opportunities for students to increase their motivation and optimal brain potential to develop the eight intelligences or the eight ways to learning a foreign language, in this case English.
–
Η εργασία αυτή αναλύει τη διδακτική προσέγγιση με βάση τις πολλαπλές νοημοσύνες σε τάξεις, όπου διδάσκεται η Αγγλική για Ειδικούς Σκοπούς. Αυτή η ολιστική μέθοδος δημιουργεί νέους τρόπους εμπλοκής των μαθητών με στόχο την επίτευξη της μέγιστης απόδοσης στην τάξη και την αξιοποίηση των γνώσεών τους. Συζητάμε για το πώς αυτή η προσέγγιση βοηθά τους εκπαιδευτικούς να κατανοήσουν τις νοημοσύνες των μαθητών και να εκτιμήσουν περισσότερο τα πλεονεκτήματά τους, καθώς και το πώς βοηθά τους μαθητές να μάθουν αγγλικά για ειδικούς σκοπούς σε αυθεντικό περιβάλλον, έτσι ώστε να έχουν καλύτερη επίδοση στις εξετάσεις. Εξετάζοντας κριτικά τα πέντε στάδια της διδακτικής προσέγγισης με βάση τις πολλαπλές νοημοσύνες, αναφέρουμε ότι η προσέγγιση αυτή παρέχει πολλές ευκαιρίες στους μαθητές να κινητροποιηθούν και να αξιοποιήσουν το δυναμικό του εγκεφάλου τους για να αναπτύξουν τους οκτώ τύπους ευφυΐας ή τους οκτώ τρόπους για την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, στην προκειμένη περίπτωση της η αγγλικής γλώσσας.

 

Keywords: Multiple intelligences, content-based approach, English for Specific Purposes, students.