Social networking and language learning with Twitter
[Ενσωματώνοντας την επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή και την κοινωνική διαδικτύωση στη διδασκαλία των Αγγλικών ως ξένης γλώσσας στο λύκειο]
Norman FEWELL 

 

Abstract

As educators are beginning to grasp the realization that the boundaries and limitations of the physical world may now be remedied by the availability of unlimited communicative opportunities in the virtual world, online communication tools have become increasingly utilized to supplement language learning. The latest trend among a popular array of Web 2.0 technologies is microblogging. This refers to communicative tools that allow users to stay in contact with friends in a social network by texting short messages, often two or three sentences. Communicating with shorter direct messages saves time in reading and writing. As a result, microblogs have grown significantly in popularity, appealing to users as practical alternatives to the hassles of reading and writing lengthy complex messages often found in traditional online mediums. The flexibility of microblogging is another attractive feature, allowing users access to its platform via instant messaging, email, cellphone, or directly through a web browser. The rising trend of microblogging presents educators with an opportune chance to harness its popularity as a communicative tool for students to increase L2 utilization outside the classroom. This article examines the use of the microblogging in a project aimed at promoting L2 communication for EFL learners outside the classroom.

 

Περίληψη

Δεδομένου ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν αρχίσει να κατανοούν ότι τα όρια και οι περιορισμοί του φυσικού κόσμου μπορούν τώρα να ξεπεραστούν με τη διάθεση νέων επικοινωνιακών ευκαιριών στον εικονικό κόσμο, η απευθείας σύνδεση και τα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο για να συμπληρώσουν την εκμάθηση γλωσσών. Η τελευταία τάση ανάμεσα σε μια δημοφιλή σειρά από τεχνολογίες του Web 2.0 αφορά το microblogging. Αυτό αναφέρεται σε επικοινωνιακά εργαλεία που επιτρέπουν στους χρήστες να μένουν σε επαφή με φίλους και γνωστούς σε ένα κοινωνικό δίκτυο με την αποστολή σύντομων γραπτών μηνυμάτων που συχνά περιλαμβάνουν δύο ή τρεις προτάσεις. Η επικοινωνία με μικρά αλλά άμεσα μηνύματα εξοικονομεί χρόνο στην ανάγνωση και τη γραφή. Ως αποτέλεσμα,τα microblogs έχουν αυξηθεί σημαντικά σε δημοτικότητα, αφού είναι ελκυστικά για τους χρήστες, διότι αποτελούν πρακτικές εναλλακτικές λύσεις σε αντίθεση με τα εκτενή και σύνθετα μηνύματα που ανταλλάσσει κανείς μέσω της παραδοσιακής γραπτής επικοινωνίας. Η ευελιξία του microblogging είναι ένα άλλο ελκυστικό χαρακτηριστικό, που επιτρέπει στους χρήστες την πρόσβαση στην πλατφόρμα της μέσω του instant messaging, του e-mail, του κινητού τηλεφώνου, ή απευθείας μέσω ενός web browser. Η ανοδική τάση του microblogging προσφέρει στους εκπαιδευτικούς την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τη δημοτικότητά του ως ένα επικοινωνιακό εργαλείο για τους μαθητές που μπορεί να ενισχύσει την αύξηση της χρήσης της ξένης γλώσσας έξω από την τάξη. Αυτή η εργασία διερευνά τη χρήση του microblogging και την προώθηση της επικοινωνίας έξω από την τάξη ανάμεσα σε μαθητές της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας.

 

Key words: CALL, foreign language learning, Microblogging, Technology, Web 2.0

 

You can download the full paper in pdf format here