The aim of this study was to explore the views and challenges of Greek adult learners pursuing a postgraduate degree in Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL) through a distance learning program at the Hellenic Open University. The data of the study were gathered through narrative research/inquiry, a form of qualitative research, in particular, through the personal narratives of students. They were analyzed through the thematic analysis method, according to which they were coded and segmented into themes or categories to help researchers make sense out of the text data. According to the findings of the study, it was revealed that almost all participants regarded academic writing as a complex, challenging and difficult skill that can be improved through practice and guidance. According to the students of the specific research, the major problems they faced were: intext citations and bibliographic referencing, plagiarism, language problems, lack of explicit guidelines on behalf of their tutors or conflicting feedback from different faculty members. Concurrently, students referred to specific practices which would help them improve their academic writing, such as the tutor assignment feedback and explanation, a guide or even a training course in academic writing skills, extensive practice in assignment writing, personal involvement in research on academic writing.
Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση των απόψεων και των προκλήσεων των Ελλήνων φοιτητών, οι οποίοι διεκπεραιώνουν μεταπτυχιακό δίπλωμα στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε ομιλητές άλλων γλωσσών (TESOL) μέσω προγράμματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Τα δεδομένα της μελέτης συγκεντρώθηκαν μέσω της αφηγηματικής έρευνας, μιας μορφής ποιοτικής έρευνας, και συγκεκριμένα μέσω του τύπου προσωπικών αφηγήσεων των φοιτητών. Αναλύθηκαν μέσω της μεθόδου της θεματικής ανάλυσης, κωδικοποιήθηκαν και ταξινομήθηκαν σε θεματικές ή κατηγορίες για να βοηθήσουν τους ερευνητές να κατανοήσουν τα δεδομένα των κειμένων. Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, αποκαλύφθηκε ότι σχεδόν όλοι οι συμμετέχοντες θεωρούσαν την ακαδημαϊκή γραφή ως μια περίπλοκη και δύσκολη δεξιότητα που μπορεί να βελτιωθεί με εξάσκηση και καθοδήγηση. Επιπλέον, με βάση τα λόγια των φοιτητών, οι παραπομπές στο κείμενο και οι βιβλιογραφικές αναφορές, η λογοκλοπή, τα γλωσσικά προβλήματα, η έλλειψη σαφών κατευθυντήριων γραμμών εκ μέρους των διδασκόντων ή η αντικρουόμενη ανατροφοδότηση από διαφορετικούς διδάσκοντες ανήκαν στις μεγάλες δυσκολίες που αντιμετώπιζαν. Παράλληλα, οι φοιτητές αναφέρθηκαν σε ορισμένες πρακτικές, όπως είναι η ανατροφοδότηση και η επεξήγηση από τον διδάσκοντα, ένας οδηγός ή ακόμη και ένα εκπαιδευτικό μάθημα σε ακαδημαϊκές δεξιότητες γραφής, η εκτεταμένη εξάσκηση στις εργασίες, αλλά και η προσωπική συμμετοχή στην έρευνα για την ακαδημαϊκή γραφή, οι οποίες θα μπορούσαν να τους βοηθήσουν να βελτιώσουν την ακαδημαϊκή γραφή.
Keywords: academic writing, distance learning, TESOL