While the role of written feedback in the learning cycle is fundamental, there is relatively little research focusing on students’ perceptions on the issue. What is more, this topic is even more under-researched in post-graduate, as well as in distance education, with the Greek context being no exception to this rule. This research was therefore designed with the aim of investigating the perceptions of the students enrolled in the TESOL M.Ed. of the Hellenic Open University (HOU) as regards the written feedback they receive on their assignments. The research entailed five interviews with senior students attending the TESOL M.Ed. The interviews revolved around four research questions, namely feedback effectiveness, strengths of written feedback, weaknesses of written feedback and, finally, proposals for amendments. The student responses on the first three research questions are quite enlightening and, in most cases, consistent with related research on the issue, while their proposals for amendments may serve as an insightful basis for the improvement of the written feedback provided in the programme and, perhaps, in distance learning programmes generally.
Αν και ο ρόλος της γραπτής ανατροφοδότησης στον κύκλο της μάθησης είναι πρωταρχικός, η έρευνα που εστιάζει στις αντιλήψεις των φοιτητών πάνω στο θέμα αυτό είναι περιορισμένη. Επιπλέον, το θέμα αυτό δεν έχει ερευνηθεί επαρκώς στη μεταπτυχιακή, αλλά ούτε και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, μη εξαιρούμενης και της ελληνικής πραγματικότητας. Η παρούσα έρευνα σχεδιάστηκε λοιπόν με σκοπό να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των φοιτητών που φοιτούν στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) σχετικά με τη γραπτή ανατροφοδότηση που λαμβάνουν για τις εργασίες τους. Η έρευνα περιελάμβανε πέντε συνεντεύξεις με προχωρημένους φοιτητές του Προγράμματος. Οι συνεντεύξεις είχαν ως βασικό άξονα τέσσερα ερευνητικά ερωτήματα, και, συγκεκριμένα, την αποτελεσματική ανατροφοδότηση, τα δυνατά σημεία της γραπτής ανατροφοδότησης, τα αδύναμα σημεία της γραπτής ανατροφοδότησης και τέλος, προτάσεις για βελτίωση. Οι απαντήσεις των φοιτητών στα τρία πρώτα ερωτήματα είναι διαφωτιστικές και στις περισσότερες περιπτώσεις συνάδουν με τη σχετική βιβλιογραφία, ενώ οι προτάσεις τους για αλλαγές φιλοδοξούν να αποτελέσουν τη βάση για τη βελτίωση της γραπτής ανατροφοδότησης που παρέχεται στο Μεταπτυχιακό αυτό Πρόγραμμα, και, ίσως, και σε άλλα εξ αποστάσεως Προγράμματα γενικά.
Key words: distance learning, HOU, written feedback, students’ perceptions