Περίληψη
Μετά από αρκετά χρόνια διδασκαλίας, ως μέλη Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ), στη θεματική ενότητα (ΘΕ) ΓΑΛ 51 με τίτλο Γλωσσικές δεξιότητες στην προφορική επικοινωνία της γαλλικής γλώσσας του μεταπτυχιακού προγράμματος του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ), έχουμε πολλές φορές αναρωτηθεί, για την γνωστική προσφορά της στους φοιτητές, την πορεία της, την αποτελεσματικότητά της και το μέλλον της. Οι προβληματισμοί αυτοί μαζί με ένα απολογισμό, περίπου έξι ετών, αποτελούν το περιεχόμενο της παρούσας εισήγησης. Ο απολογισμός αυτός έγινε με τη βοήθεια των φοιτητών που έχουν ήδη παρακολουθήσει την ενότητα, μέσω ερωτηματολογίου. Οι απαντήσεις τους και οι προτάσεις τους συστηματοποιήθηκαν ούτως ώστε να αποτελέσουν τα συμπεράσματα αυτής της εργασίας.
Abstract
La présente communication vise à contourner les caractéristiques de l’oral et esquisser les particularités de son enseignement dans le cadre de la formation à distance des professeurs de langues étrangères. Notre ambition est d’examiner le degré d’application et l’emploi du savoir acquis au cours du module consacré à l’oral (GAL51) qui fait partie du programme post-universitaire pour la formation des professeurs de FLE à l’Université Ouverte Hellénique. Les étudiants du programme expriment leur opinion sur l’utilité de leurs études et l’application des connaissances acquises en classe de FLE, au moyen d’un questionnaire. On propose aussi des pratiques qui contribuent effectivement à l’enseignement de l’oral tant à l’enseignement à distance qu’en classe conventionnelle.
Click here to access the full paper (main text written in Greek)