Journal

Portfolio assessment of speaking skills in English as a foreign language in primary education (pp. 200-224), Georgia EFTHYMIOU

 

Portfolio Αssessment of Speaking Skills in English as a Foreign Language in Primary Education
[Αξιολόγηση μέσω Φακέλου Μαθητή των Δεξιοτήτων Προφορικού Λόγου στα Αγγλικά ως Ξένη Γλώσσα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση]
Georgia EFTHYMIOU

 

Abstract

This study focuses on the assessment of speaking skills with reference to young learners. This is achieved by using an alternative method of assessment, namely portfolios. The general aim is to introduce learners’ to portfolio assessment of their speaking skills and to promote further learning and autonomy making, thus, learning and assessment coexist in a non-threatening mode. Three methodological tools are used for this research; a needs analysis questionnaire addressing the pupils’ needs of the fifth grade of a Greek primary school, the European Portfolio of Languages (ELP) - used in tandem with the oral portfolio Dossier - and a final evaluation questionnaire given to the pupils after the completion of the oral portfolio project. Based on the statistical analysis of pupils’ evaluation results and the teacher’s observation throughout the school year, it is evident that the oral portfolio denotes a time-consuming and laborious assessment process. Nevertheless, the pupils see it as an interesting experience and are willing to use it again in the future. In conclusion, students’ portfolios are an innovative method of assessment that can actually promote the development of speaking skills and young learners’ metacognitive strategies in the EFL classroom, and raise their interest in learning.

 

Περίληψη

Η παρούσα μελέτη επικεντρώνεται στην αξιολόγηση των προφορικών δεξιοτήτων με αναφορά στους νεαρούς μαθητές. Αυτό επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας μία εναλλακτική μέθοδο αξιολόγησης, συγκεκριμένα τους φακέλους μαθητών (portfolios). Ο γενικός στόχος είναι η εισαγωγή των μαθητών στην αξιολόγηση των προφορικών τους δεξιοτήτων μέσω του πορτφόλιο και η προώθηση της περαιτέρω μάθησης και αυτονομίας κάνοντας έτσι την μάθηση και την αξιολόγηση να συνυπάρχουν με έναν μη απειλητικό τρόπο. Τρία μεθοδολογικά εργαλεία χρησιμοποιούνται για αυτή την έρευνα: ένα ερωτηματολόγιο ανάλυσης αναγκών που απευθύνεται στις ανάγκες των μαθητών της πέμπτης τάξης ενός Ελληνικού δημοτικού σχολείου, το Ευρωπαϊκού Πορτφόλιο Γλωσσών (ΕΠΓ) - το οποίο χρησιμοποιείται παράλληλα με το Ντοσιέ (φάκελος) του προφορικού φακέλου - και ένα τελικό ερωτηματολόγιο αξιολόγησης που δίνεται στους μαθητές μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος με το προφορικό φάκελο. Η στατιστική ανάλυση βασισμένη στα αποτελέσματα της αξιολόγησης από τους μαθητές και την παρατήρηση του δασκάλου καθ’ όλη την διάρκεια του σχολικού έτους, οδηγούν σε μερικά πολύτιμα συμπεράσματα σχετικά με την βιωσιμότητα του προφορικού φακέλου. Είναι προφανές πως το προφορικό πορτφόλιο αποτελεί μια χρονοβόρα και απαιτητική διαδικασία αξιολόγησης. Παρόλα αυτά, οι μαθητές το βλέπουν σαν μια ενδιαφέρουσα εμπειρία και είναι πρόθυμοι να το χρησιμοποιήσουν ξανά στο μέλλον. Συμπερασματικά ο φάκελος μαθητή είναι μια καινοτόμος μέθοδος αξιολόγησης που μπορεί πραγματικά να προάγει την ανάπτυξη των προφορικών δεξιοτήτων στην τάξη της Αγγλικής γλώσσας, να αναπτύξει τις μεταγνωστικές στρατηγικές των νεαρών μαθητών και να αυξήσει το ενδιαφέρον τους για μάθηση.

Key words: alternative assessment, young learners, needs analysis, oral portfolio Dossier, European Language Portfolio, evaluation questionnaire

 

Click here to access the full paper