This study hones in on the practices and perceptions of a group of English teachers in a private school in Greece through analysis of semi-structured interviews and journals with NVIVO 7, a CAQDAS tool. The research was conducted to illuminate the application of CLIL at very young ages, pre-kindergarten to grade 3. Although there is a diverse application of CLIL at these ages, there are is common ground more so because of the teacher and school approach. Findings also showed that teachers find CLIL to be an integral part of their lessons. Barriers to CLIL for the teachers are mostly a need for collaboration with others, time and planning.
Η εργασία αυτή εστιάζει στις πρακτικές και στις αντιλήψεις μιας ομάδας εκπαιδευτικών της αγγλικής γλώσσας ενός ιδιωτικού σχολείου στην Ελλάδα μέσα από την ανάλυση συνεντεύξεων και καταχωρήσεις ημερολογίων με τη χρήση NVIVO 7, ενός εργαλείου για ποιοτική ανάλυση. Η έρευνα διεξήχθη για να αναδείξει την εφαρμογή της μεθόδου CLIL σε πολύ μικρές ηλικίες, από το νηπιαγωγείο έως την 3η τάξη του δημοτικού. Παρόλο που η εφαρμογή της CLIL γίνεται με διαφορετικό τρόπο σε αυτές τις ηλικίες, υπάρχουν κάποια κοινά στοιχεία λόγο των προσεγγίσεων των δασκάλων και του σχολικού περιβάλλοντος. Τα ευρήματα κατέδειξαν πως οι εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι η CLIL αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των μαθημάτων τους. Αυτά που θεωρούν εμπόδια για την εφαρμογή της CLIL είναι η ανάγκη συνεργασίες με τους συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων, ο χρόνος και ο σχεδιασμός.
Keywords: CLIL, very young learners, case-study, teacher perceptions, implementation of CLIL.