Journal

Exploring the effectiveness of Edmodo on Greek EFL B1 learners’ motivation to write (pp. 96-112), Magdalini TSIAKYROUDI

 

Exploring the effectiveness of Edmodo on Greek EFL B1 learners’ motivation to write
[Ερευνώντας την αποτελεσματικότητα του Edmodo στα κίνητρα για την παραγωγή γραπτού λόγου Ελλήνων μαθητών Αγγλικής επιπέδου Β1]
Magdalini TSIAKYROUDI

 

The present study aims at investigating the effectiveness of the Edmodo educational social network on Greek High School EFL learners’ motivation to write. For this purpose, an Edmodo-based writing project was designed and implemented with the students of a 3rd grade Junior High School classroom. For the collection of data a pre- and post- questionnaire for the students, administered before and after the application of Edmodo, the Edmodo learning platform and the analysis of the students’ posts on it during the project and semistructured interviews to probe deeper into the learners’ perceptions concerning the use of Edmodo in writing lessons were employed. The results of the study revealed that the implementation of the Edmodo project had a positive effect on the aspects of writing motivation examined, as a shift in students’ attitudes to writing and writing habits as well as increased participation and engagement in the writing process and tasks were detected. The research findings appeared to be quite encouraging, indicating that Edmodo can be a valuable tool in the hands of teachers who seek effective ways to develop, foster and maintain students’ motivation to write.

Η παρούσα μελέτη έχει σκοπό να διερευνήσει την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού κοινωνικού δικτύου Edmodo στα κίνητρα Ελλήνων μαθητών Γυμνασίου για την παραγωγή γραπτού λόγου στην εκμάθηση των Αγγλικών ως ξένης γλώσσας. Για τον σκοπό αυτό, σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε στους μαθητές της 3ης Γυμνασίου ένα σχέδιο εργασίας για την παραγωγή γραπτού λόγου βασισμένο στο Edmodo. Για τη συλλογή των δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο μαθητή πριν και μετά το σχέδιο εργασίας, η πλατφόρμα του Edmodo και η ανάλυση των αναρτήσεων/δημοσιεύσεων των μαθητών, καθώς και ημι-δομημένες συνεντεύξεις που πραγματοποιήθηκαν με σκοπό να εξεταστούν βαθύτερα οι αντιλήψεις των μαθητών όσον αφορά τη χρήση του Edmodo στα μαθήματα παραγωγής γραπτού λόγου. Τα αποτελέσματα της μελέτης αποκάλυψαν ότι η υλοποίηση του σχεδίου εργασίας στο Edmodo είχε θετικό αντίκτυπο στις πτυχές των κινήτρων στην παραγωγή γραπτού λόγου που διερευνήθηκαν, καθώς εντοπίστηκαν σημαντικές αλλαγές στην στάση και τις συνήθειες των μαθητών απέναντι στη δεξιότητα παραγωγής γραπτού λόγου και αυξημένη συμμετοχή και αφοσίωση στη διαδικασία και τις εργασίες παραγωγής γραπτού λόγου. Τα ευρήματα της έρευνας φαίνεται να είναι αρκετά ενθαρρυντικά, υποδεικνύοντας ότι το Edmodo μπορεί να αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών που αναζητούν αποτελεσματικούς τρόπους για την ανάπτυξη, ενίσχυση και διατήρηση των κινήτρων των μαθητών στην παραγωγή γραπτού λόγου.

 

Keywords: Edmodo, motivation to write, collaborative writing, B1 High School learners