Volume 1 - Issue 1 - February 2010 / Teaching English as a Foreign Language in Greek State Schools: Research Perspectives and Proposals by EFL Teachers, A dedication to Sophia Papaefthymiou-Lytra
-
Editorial (of Vol. 1, No. 1)
-
Introduction to Issue 1 (pp. 7-11)
-
Η επίδραση της διδασκαλίας μέσω θεμάτων εργασίας (TBL) στην παρώθηση της μάθησης / Effects of task-based instruction on motivation to learn (pp. 12-35), Ευσταθία ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
-
Η θεωρία των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης στο πλαίσιο της διαθεματικής προσέγγισης / Multiple intelligences within a cross-curricular approach (pp. 36-47), Ανθούλα ΒΑΙΟΥ
-
Η πειθαρχία στις τάξεις αγγλικής του Δημόσιου ελληνικού Σχολείου / Discipline in the Greek State Senior High School EFL classroom (pp. 48-63), Διονυσία ΤΖΑΚΩΣΤΑ
-
Η διδασκαλία της γραμματικής στην Α’ Λυκείου: συγκριτική μελέτη δύο μεθόδων διδασκαλίας / Grammar instruction in the 1st grade of senior high school: a comparative study of two methods (pp. 64-76), Αργυρώ ΒΑΓΙΑΤΙΔΟΥ
-
Διδακτικά μέσα παρώθησης των μαθητών στο ελληνικό Δημόσιο Δημοτικό Σχολείο / Learner motivation tools in the Greek state primary school (pp. 77-88), Ιωάννα Β. ΚΟΝΤΟΒΑΖΑΙΝΙΤΗ
-
Τα κίνητρα και η ξένη γλώσσα στη Δημόσια Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση / Motivation and the foreign language in the Greek state primary school context (pp. 89-100), Κανέλα ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΙΑ
-
Τα κίνητρα των εκπαιδευτικών αγγλικής γλώσσας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης / Exploring EFL teachers’ motivation in Greek state primary and secondary schools (pp. 101-116), Δέσποινα Σ. ΓΕΜΕΛΟΥ
-
Το πρώτο έτος στην επαγγελματική σταδιοδρομία των καθηγητών αγγλικής / EFL teachers’ first year of teaching (pp. 117-134), Γεώργιος ΓΙΩΤΗΣ
-
Η διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας σε δυσλεξικούς μαθητές: ένα πρόγραμμα παρέμβασης / Teaching English as a foreign language to dyslexic young learners: an intervention programme (pp. 135-148), Παναγιώτα ΓΚΟΥΝΤΗ
-
Υποστήριξη παιδιών Γ΄ Δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες στο μάθημα της αγγλικής / Facilitating EFL students with learning difficulties in grade C of the Greek State primary school (pp. 149-163), Κωνσταντίνα ΚΩΤΣΗ
-
Η χρήση των φακέλων συλλογής υλικού του γραπτού λόγου ως μία εναλλακτική μέθοδος αξιολόγησης στο Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο / Using writing portfolios as an alternative assessment method in the Greek primary school (pp. 164-180), Αγγελική ΠΑΝΟΥ
-
Συστηματική καταγραφή προόδου (record-keeping): μια εναλλακτική μέθοδος αξιολόγησης / Record-keeping as an alternative method of assessment (pp. 181-194), Ανδρονίκη ΚΟΥΒΔΟΥ
-
Ανάπτυξη ενιαίου πλαισίου αξιολόγησης με στόχο την κατάταξη σε επίπεδα γνώσης / Developing an assessment framework to facilitate “streaming” (pp. 195-209), Μιχαήλ ΤΟΥΡΑΜΠΕΛΗΣ
-
Η χρήση της ξένης γλώσσας από τους καθηγητές αγγλικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης / Foreign language usage by secondary education EFL teachers (pp. 210-221), Σοφία ΚΑΚΑΒΟΥΛΑ
-
Ο αναστοχασμός στα προγράμματα εισαγωγικής επιμόρφωσης καθηγητών αγγλικής / Reflection in teacher education programmes for novice EFL teachers (pp. 222-241), Παναγιώτα Γ. ΚΑΡΚΑΛΕΤΣΗ
-
Η σύνθεση της θεωρίας και της πράξης στα προγράμματα εκπαίδευσης των καθηγητών αγγλικής / Integration of theory and practice in Greek state in-service EFL teacher education programmes (pp. 242-257), Ζωή ΓΥΦΤΟΠΟΥΛΟΥ
-
Η παρατήρηση της διδακτικής πράξης ως εργαλείο ανάπτυξης των εκπαιδευτικών αγγλικής των Ελληνικών Δημοσίων σχολείων / Using observation as a teacher development tool in the context of Greek state schools (pp. 258-277), Μαρία ΚΩΤΣΙΟΜΥΤΗ
-
Η αναγκαιότητα της «διαπραγμάτευσης» για τη διαμόρφωση του Προγράμματος Σπουδών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: μια καινοτόμα πρόταση / The necessity to negotiate the syllabus in Second Chance schools: an innovative approach (pp. 278-290), Σοφία ΒΑΛΑΒΑΝΗ